خیلی از صاحبان رستوران ها عقیده دارند که منوی غذایی درجه کیفی رستوران آن ها را مشخص می کند. این در حالی است که مطالعات اخیر نشان می دهد که خدمات به مشتریان از اهمیتی بالایی برخوردار است و برابر با منوی غذایی رستوران شما می باشد.از آن جا که خدمات به مشتریان برای موفقیت وماندن شما در این بازار پرطرفدار و جذاب حیاتی است ، اجازه دهید یک روش که می تواند در جهت بهبود خدمات به مشتریان شما را کمک کند مطرح نماییم.
به کارکنان خود نحوه ارتباط با مشتری را آموزش دهید حتی شده یک روز درب رستوران خود را ببندید ولی نحوه ارتباط با مشتری را به آن ها آموزش دهید. برای مثال زمانی که یک مشتری از غذای شما ناراضی است به جای آن که با خشم با او صحبت کنید ابتدا او را آرام کنید سپس از او بخواهید مشکلش را به آرامی مطرح کند ، و شما هم کاملا به حرف های او گوش دهید ، تا مشکلی که برای مثال در سرو غذا دارید یک بار برای همیشه حل شود و دیگر مشتری ناراضی در این رابطه نداشته باشید .
برای کارکنان خود زمان مواجه شدن به چنین مشکلاتی در صورت برخورد درست پاداش تعیین کنید چون این کارمند شما بوده که باعث بالا رفتن کیفیت رستوران شما شده .

چگونه یک پیشخدمت حرفه ای داشته باشیم ؟
شاید در نگاه اول عنوان این مطلب زیاد مهم به نظر نرسد ، اما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این